خدا هست

خدایا عاشقت هستم

 

آسمان را بنگر ، که هنوز بعد صدها شب و روز
مثل آن روز نخست
گرم و آبی و پر از مهر ، به ما می خندد !
یا زمینی را که دلش ، از سردی شب های خزان
نه شکست و نه گرفت !
بلکه از عاطفه لبریز شد و
نفسی از سر امید کشید
و در آغاز  بهار ، دشتی از  یاس سپید
زیر پاهامان ریخت ،
تا بگوید که هنوز ، پر امنیت احساس خداست !
ماه من ، غصه چرا ؟!
تو مرا داری و من هر شب و روز،
آرزویم ، همه خوشبختی توست!
ماه من ! دل به غم دادن و از یاس سخنها گفتن
کار آنهایی نیست ،که خدا را دارند

ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزی مثل باران بارید
 یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق ، زمین خورد و شکست ،
با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن
و بگو با دل خود ،که خدا هست ، خدا هست !
او همانی است که در تارترین لحظه شب ،
راه نورانی امید نشانم میداد
او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد ،
همه زندگی ام ، غرق شادی باشد
ماه من ! غصه اگر هست ، بگو تا باشد !
معنی خوشبختی ،
بودن اندوه است
!
این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه ! میوه یک باغند
همه را با هم و با عشق بچیین
ولی از یاد مبر :
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاری است پر یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند
که خدا هست ، خدا هست
چرا غصه؟! چرا ؟



نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت0:23---24 بهمن 1389
وبلاگ قشنگی داری... آدمو به زندگی امیدوار میکنه... وقتی همراه گوش دادن البوم باران عشق اتفاقی به وبلاگت برخوردم و مطالب عرفانی فوق العادش حسی عجیبی بهم دست داد.. موفق باشی...

دوست خوبت علی
ساعت16:51---23 بهمن 1389
سلام پژمان جون
همینکه منو لینک کردی یعنی دوست خوبی هستی
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 17 / 11 / 1389برچسب:,ساعت 21:45 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme